.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2 دستگاه پرايد هدیه شهردار به قهرمانان المپيك و پارالمپيك ساروي

شهردار ساري گفت: به منظور تجليل از قهرمانان المپيك و پارالمپك 2008 پكن دو دستگاه خودوري پرايد به اين قهرمانان ساروي اهدا مي‌شود.

علي حجازي در گفتگو يي با فارس در ساري اظهار داشت: در مراسمي با حضور مسئولان شوراي شهر و شهرداري ساري، از مراد محمدي نفر سوم المپيك پكن در رشته كشتي و حمزه محمدي قهرمان طلايي تيم وزنه‌برداري جانبازان و معلولان كشور در مسابقات پارالمپيك پكن با اهداي اين جوايز تجليل مي‌شود.
وي در بخش ديگري از سخنانش در خصوص فراهم كردن امكانات شهري براي رضايتمندي مردم نيز تصريح كرد: در اين راستا يكي از خيابان‌هاي بزرگ شهر ساري به‌ نام خيابان پژمان به شبكه اصلي شهري پيوست كه عمليات آسفالت اين خيابان به اتمام رسيده و در هفته دفاع مقدس به بهر‌ه‌برداري مي‌رسد.
شهردار ساري علت به تعويق افتادن برخي از طرح‌هاي سطح شهر را عدم امكانات مناسب در بخش فني عنوان كرد و گفت: كمبود بعضي از مصالح براي اجراي طرح‌هاي زيرساختي موجب مي‌شود بعضي از طرح‌ها با وجود اطلاع‌رساني با تاخير اجرايي شود.
وي در پايان افزود: كارهاي بسيار خوبي در سطح شهر انجام مي‌شود، اما نياز شهر ساري به عنوان مركز استان به طرح‌هاي توسعه‌اي بسيار وسيع است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.